EN ONSDAG..

Det blev träning igår, lovely! Dock var jag verkligen inte i form, kan bero på två saker.. Dels att jag inte har världens bästa kondition och för det andra att jag måste ha tränat med ett väldigt högt blodsocker. Efter träningen när jag kom hem hade jag 26.2 mmol/l. Inte okej! :/ Jag kände att jag var i min egna lilla värld.
Bestämde mig för att strunta i att äta något efter träningen eftersom jag hade så otroligt högt och det gjorde jag nog rätt i, vaknade med ett blodsocker på 11.3 mmol/l vid halv nio.
Funderar också på om jag håller på att bli sjuk? Har ont i halsen och känner mig i allmänhet sisådär.. Har druckit en kopp te men det känns inte bättre, får ta en till lite senare. Börjar bli dags att fixa lunch nu och ta nästa insulindos.
Jag och min älskade ska även köpa gymkort och komma igång på allvar, så då blir det både innebandy och gym. Det gillar vi! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter inge bra du :/

förstår vad du menar med " i min egna lilla värld "

usch.. hoppas du får ner det lite mera nudå!

2010-04-07 @ 12:24:08
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: Ida Alfredsson

Jag får alltid ont i halsen om jag ligger över 15 i bls.

2010-04-07 @ 13:11:21
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0