FRIDAY, I'M IN LOVE!

Oh, äntligen fredag. Ska bli riktigt skönt eftersom det händer en massa trevligheter i helgen.
Idag ska nämligen jag och min älskade åka till täby centrum för lite shopping. Fick bland annat ett erbjudande från stadium att man får köpa 3 par skor och betala för 2, alltså ett par gratis - me like! :) Passar utmärkt eftersom det är dags att köpa nya springskor då försäsongen snart drar igång + att det är underbart vårväder ute, så man kan ju ge sig ut på en liten runda själv också. Behöver dessutom verkligen köpa ett par nya gympaskor.. Och som sagt, får ju ett par till gratis så det är bara att välja och vraka! ;)
Därefter ska vi vidare hem till lina och tess på lite fredagsmys, perfekt fredag, inte sant? :)

Imorgon är det lördag och det är inte vilken lördag som helst - innebandylördag i solna, sjukt nice! :) Om caperio vinner mot aik imorgon igen så är dem klara för globen. Kom igen nu caperio, ut med råttorna! Får även passa på att gratta storvreta till segern mot warberg igår, nu är dom finalklara. Och hur perfekt vore det inte att titta på caperio-storvreta i globen? Seriens två klart vassaste lag den här säsongen.
Innan matchen blir det lite alkohol och middag med resten av sällskapet, mysmys! :)

Ska även berätta att jag har varit med och tävlat om ett valfritt smycke från aldorahannis blogg. Jag valde ett armband med budskapet "peace" på. Blev helt förälskad i det så jag håller tummarna att det blir jag som vinner :)

Ha en fortsatt trevlig fredag allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hur går det med diabetesen? Skrev nyss ett litet inlägg om just våran sjukdom haha!

2010-04-09 @ 19:36:57
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: bettan

Tack vännen <3, jag gör mitt bästa! :)

2010-04-10 @ 14:19:51
URL: http://ekronwall.blogg.se/
Postat av: Joakim

Förstår asså! I bland är det inte alls kul!

Nja asså brukar heller inte ta så mkt insulin när jag dricker, Jobbigt att bli låg på fyllan!



Eftersom man inte känner av det!

2010-04-10 @ 17:32:57
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Johanna

tyvärr valde aldora ut en annan vinnare :( men du var iaf en av de 5 jag valde ut :) såklart ;)



Hoppas allt är bra med dig<3

Puss

2010-04-11 @ 01:13:36
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0