MYSSÖNDAG..

Ja, en riktig myssöndag blev det..

Jag och cissi sprang ner till ica för att hyra film och handla lite middag. Ingen av oss mådde riktigt bra, skulle egentligen åkt till en släkting som fyllde år men kände att jag inte orkade sitta där i flera timmar så jag stannade hemma. Blev fläskfilé med kroketter, röra, bearniesås och majskolvar. Smakade riktigt bra måste jag säga. Hyrde dessutom två filmer. Blev wallander - vålnaden och wallander - arvet. Har sett alla wallanderfilmerna hittills och jag måste säga att jag gillar dom.

Det kan man kalla riktig myssöndag. Bara krypa ned i soffan tillsammans med den man älskar, titta på film och äta god mat. I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0