OTROLIGT SKÖNT!

Träningen igår gick bra men det gick lite tungt eftersom jag fortfarande inte är helt frisk än. Efter träningen hade jag ett blodsocker på 9.6 mmol/l, vilket jag är riktigt nöjd med. Och när jag kom hem hade jag ett värde på 6.8 mmol/l, grymt längesen jag hade sådana fina värden kan jag säga. Så det blev till att käka ordentligt innan jag duschade och somnade. Imorse vaknde jag med ett blodsocker på 9.9 mmol/l och jag är grymt nöjd, då åt jag lagom mycket igår. Känslan av att veta att man har gjort rätt är riktigt skön eftersom varje dag är lite av en "gissningslek". Det är inte lätt att alltid veta hur man ska göra, hur mycket insulin man ska ta i förhållande till mat och aktivitet. Så när man har gjort rätt kan jag säga att man är riktigt nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0