SLAPPTISDAG!

Slapptisdag, ja det kan man verkligen säga. Jag har inte mått helt hundra idag så det har blivit riktigt lugnt idag. Har inte direkt gjort någonting, tittat på håkans bar och ätit. Har precis varit ute och gått lite iaf, blev en promenad ner till ica för att handla diverse saker. Kom hem med fläskfilé eftersom det är billigt nu, bananer, lite pasta och räkor. Och dessutom ett rött bananfodral! :) Har velat ha ett bananfodral hur länge som helst men har inte hittat något och nu annonserar dom i veckans reklamblad från ica att dom säljer sådana för 30 kronor, yes!

Kvällen kommer att spenderas framför tv:n med mamma. Och så ska vi äta räkor, som vi gjorde när jag var liten, mys! Ingen träning för min del. Saknar dessutom min älskade, hon är sjuk så jag håller mig borta eftersom det inte är någon höjdare att bli sjuk, speciellt inte när man har diabetes eftersom insulinet då inte verkar som det ska. Krya på dig! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte bra faktiskt :D hoppas nu bara att jag får jobbet :P



Kram<3

2010-04-20 @ 23:57:33
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0