80-ÅRSFEST..

Stod ju som sagt på schemat igår..

Och det vart en mycket lyckad fest enligt mig. 80-åringen blev chockad och glad, han hade nog inte anat någonting alls. Underbart att vi fixade denna fest tillsammans, vi inom släkten. Jag stod för bålen, tog hjälp av tobbe att skära upp all frukt som skulle i och vi blev faktiskt riktigt nöjda med den. Och det verkade resten av sällskapet också vara med tanke på att det inte tog speciellt lång tid innan den var slut och då fanns det ändå mycket.. Jättekul! :)


Blev mat där nere, allt mellan himmel och jord. Det var planka från ica som innehöll - skinka, rostbiff, kalkon, salami, en himla massa grönsaker och frukter samt potatissallad till det. Underbart gott och bra för blodsockret med ;) Och så serverades det vin, öl och en himla massa cider till det. Smaskigt värre enligt mig, så man blev ju en aningen go i rocken, haha! :) Så var det självklart fika efteråt också, kaffe och kaffebröd samt tårta. Blev bara kaffe för min del då. Satsade mer på vinet och cidern ;)

Därefter fortsatte vi att festa hemma hos katta och det slutade med att vi gick ut på våning ett här i vallentuna. Och enligt mig var det en riktigt trevlig kväll, även fast det var väldigt dött på pubbarna här.

 

Tack till alla som var inblandade igår, det var sjukt nice! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0