ÄNNU EN FREDAG..

Och nya äventyr väntar..

Har varit på systembolaget och handlat diverse drycker, lite vin och en flaska amarulla. Dock inte för eget bruk. Sprang även in på ica för att inhanda läsk och bålfrukter, samt avocado, paprika och keso till dagens lunch.
Det vaknas överraskningsfest för min mosters man imorgon och jag har fått i uppgift att fixa bål, så imorgon ska det blandas hejvilt! ;) Och jag kan lova er att det av aptungt att bära hem. Puuh!

Tänkte att jag..

Skulle hoppa in i en iskall dusch nu och sedan styra upp lunchen. Ikväll ska jag och tjejen min på middag hemma hos lina och tess, mycket trevligt enligt mig! :) Därefter blir det en sväng hem till moster för att fira henne och min kusin som fyller år idag. Grattis på er!

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0