EN VANLIG..

Onsdag i en diabetikers liv..

Uppe vid niotiden för att äta lite frukost eftersom det vankades rätt tidig lunch. Blodsockermätaren visade 14.9 mmol, inte kul. Duschade, tittade på våra bästa år och vid 11.45 traskade jag ned till pizzerian för att möta upp malin och äta lunch. Blev kycklingsallad för min del. Blodsockret låg på 6.5 efter lunchen, strålande! :) Åt en mellanmålsmacka och ett halvt glas mjölk för att inte bli låg innan middagen. Blev tacos med tjejen min, myspys. Och innan middagen hade jag 12.3 mmol, lite högt dock.
Drog upp och tittade på träningen eftersom jag själv inte kan träna, är förkyld och hoppas på att denna rackarns infektion ska lägga sig snart för jag vill verkligen dra igång med träningen. Kom hem vid 20.30 och då låg jag på 11.8 mmol. Har precis druckit en latte som jag gjort själv, blev faktiskt riktigt lyckad! :)

Satt och tittade på bilderna i min mobil..

Och tänkte då bjuda på några så får ni se vad som hänt i mitt liv under tiden jag inte bloggat :)

 



En dag med tobbe på jobbet ;)




En shoppingdag i stan med malin, köpte kepsen! ;)



Grillkväll hos bästa kusinen, lördagsmys på högsta nivå! ;)



Efter ett besök hos frisören ;)



Pride, jag och mina underbara glasögon som jag prutade på ;)



Pride, lördagens outfit - grymt nöjd! ;)



Ett glas rosévin hos malin :)



Egengjord latte, mums :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Snyggaste pride brillorna :P

2010-08-13 @ 23:17:01
URL: http://marinamelody.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0