FEST OCH MYCKET DÄRTILL..

Har det varit under föregående vecka..

Jag och cissi bestämde oss för att slå ihop våra födelsedagar och ha en enda stor fest i år. Hyrde lokal och bjöd en massa härliga människor. Jag måste säga att det blev riktigt lyckat, verkar som om alla har haft sjukt skoj.
Så i förra veckan satt vi i princip och planerade allt varenda dag, så då blev det tyvärr inget bloggande. Ledsen för det!

Jag lägger in bilder vid ett annat tillfälle då det är en hel del kort som bör sorteras och sen har jag inte heller sett alla kort som togs.. ;)

Jag vill tacka alla..

Som var med och förgyllde våran kväll, det var hur grymt som helst! :) Och tack för presenterna! :)
Jag måste slänga upp en bild på mig och mitt otroligt grymma pannband som jag fick av malin, en ny tjej i innebandylaget! Störtskönt!




Jag älskar't! ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en jätterolig fest! :) Och mycket snyggt pannband måste jag säga!

2010-08-31 @ 15:39:01
Postat av: Malin J

Glad att du tyckte om det!! :D har inte varit inne på bloggen innan så det blev en sen kommentar fast bättre sent än aldrig ;)

2010-09-07 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0