KRÄFTSKIVA..

Och så har den årliga..

Kräftskivan gått av stapeln på kattas land, hur mysigt som helst! Tänker inte bjuda på värsta långa inlägget utan laddar upp en massa bilder istället :)

 




Lunchdags.



Lite alkohol på kylning.




På väg mot havet.



De modiga.



Malin och jag - landkrabborna.



Malins och min snusdosa - läckra.



Jag med tomma flaskor på väg hem från havet.



Älskade sminkar Hanna fint.



Malin och Katta äter kräftor.



Sötnos äter kräftor.



Jag och Malin - männen i sällskapet - blir sminkade.



Ida, Malin och Cissi.



Jag visar hur man krökar på riktigt.



Och sedan lägger jag på min underbara charm.


Som ni säkert ser..

Så har det varit en kanonhelg ute i stugan! Tack alla inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0