BACK AT HOME..

Ja, igår kom vi tillbaka till sverige igen..

Som jag i förra inlägget nämde åkte vi till finland i torsdags för att titta på innebandy-vm. Det har varit ett par mycket underhållande dagar i finland som har bestått av häng i arenan för att se på semifinalerna samt finalen. Promenader på stan, alko (finlands systembolag) och party! ;)
Vi har bott på scandic grand marina hotell, ett riktigt mysigt hotell faktiskt som låg nere vid hamnen. Och så finns det vissa fraser som har gjort våran resa desto roligare, magmusklerna är verkligen på topp nu.

"The firealarm in the building has gone off"

"Huomio huomio"
"Kurr kurr"

"Puuuh!"

 

Dock var jag som vanligt dåligt galen på att ta några foton så jag lägger ut några som innebandymagazinet.se fotade på oss under semifinalen ;)

 



Svenskarna gör mål och vi jublar! ;)



Sofia, jag och cissi - svenska fans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0