DAGEN INNAN..

Den stora dagen - julafton..

Igår kväll var jag och hjärtat hemma hos min kusin och hennes barn och spenderade lite kvalitetstid. Riktigt mysigt faktiskt, det var längesedan. Det bakades pepparkakor i alla dess former, både av pepparkaksformar och egengjorda. Haha, sjukt fina :)

Idag upptäckte..

Jag att mitt gamla kort på telenor inte längre fungerade, vilket betyder att mitt nummer nu är flyttat till tele2. Så imorse drog jag igång min nya htc telefon. Sjukt nice måste jag säga. Fri surf, vilket betyder att jag kan jobba på resande fot ;) Brukar alltid skoja om att jag jobbar på facebook, eftersom jag är en mycket flitig användare. Haha! :)

Just nu funderar jag på om jag ska baka lite "negerbollar" till imorgon. Jag skulle stå för lite bak, eventuellt tillsammans med annika och vi bakade ju pepparkakor igår, men tror ändå att jag ska baka lite till. Det är ganska fridfullt faktiskt. Och senare ska jag en sväng in till storstaden med hjärtat och jessica, hennes syrra. Myspys! :)


Ikväll måste jag slå in de sista julklapparna också. Det får inte glömmas. Jag har nästan bara cissis julklappar kvar att slå in så det är nog lugnt.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0