EN ONSDAGSMORGON..

Igår spenderades..

Dagen tillsammans med forsman. Började med att vi lunchade nere på istanbul med björn. Därefter drog vi oss vidare till stationen för att ta bussen till arninge. Sprang på staidum outlet, elgiganten, h&m, ica kvantum och till sist rusta där vi mötte upp hjärtat som slutade. Tog bussen hem, drack kaffe medans cissi duschade och gjorde sig i ordning för att sedan bege oss iväg till täby centrum. Hämtade ut min nya mobiltelefon som hade kommit, en htc - wildfire! :) Köpte lite julklappar och åt middag. Knatade bort till tibblehallen, mötte upp resten av innebandylaget och tittade på innebandymatch som helsingborg tillslut vann. 

Dock blev det mycket liv och rörelse inför tredje perioden då några idioter har brytit sin in i täbys omklädningsrum och plundrat precis allting. Caperiospelarna sprang som yra höns, de spärrade förmodligen sina mobiler m.m. Usch, vilka jävla idioter (ursäkta språket) det finns!


Min nya lur :)

Idag har..

Jag i princip bara ätit frukost hittills och hängt lite vid datorn. Mätte ett blodsocker på 9.4 mmol/l till frukost. Blev en kopp kaffe, grovt bröd med årets första julskinka på och lite fil. Smaskens! :)

Idag har jag tänkt mig att jag ska fixa lite med julklapparna. Slå in allt och göra fina paket, lite lagom mys sådär. Ska även ned på ica för att handla med mig lite glögg, ska till underbara kusin annika och barnen för att baka pepparkakor ikväll. Julmys på hög nivå! :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0