ETT STYCKE RESUMÉ..

På de senaste dagarna..

Ser nu att det inlägg jag skulle ha publicerat för några dagar sedan inte har blivit publicerat, det ligger och myser i utkast. Typiskt! Ledsen för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp de senaste dagarna.

 

I lördags..

Skulle det bakas pepparkakor och pepparkakshus hemma hos björn. Och därefter leka julklappsleken. En mycket trevlig dag tycker jag. Och vi körde att alla skulle få en julklapp och jag är så himla nöjd med den som jag fick med mig hem. Hahaha den var verkligen klockren. Presentkort på bolaget. Perfekt nu när det är nyår snart ;)
Jag, malin och hanna åt även middag medan de andra skulle vidare på diverse saker. Fläskfilé, varmrökt lax, potatisknyten med massa vitlök och en gigantisk sallad. Yummie! :) Supergod middag, trevligt sällskap och en massa prat, hur soft som helst! :)

I söndags..

Morse var det match som stod på schemat och bollstanäs stod för motståndet. Ett ungt och piggt gäng. Blev förlust. Någonting vilar över oss nu, som en ond förbannelse. Små lätta misstag och dåliga marginaler, trist men det är bara att komma igen.

 

Efter matchen skulle vi vidare hem till lina och tess för glöggmys och ännu mer julklappslekar. 3 julklappar för 150 kronor. Sjukt mycket paket fanns det. Vi drack glögg, pratade skit, lekte och bara umgicks - mycket trevligt! :)
Och även där var man garanterad minst en present i alla fall och jag fick med mig det jag ville hem. En take-away kaffemugg :) Mycket passande! :)

Därefter drog vi hem till malin för att kolla på film, bröderna karlsson. En film man fick lite ont i magen av måste jag säga. Haha, fast den var rätt rolig ändå.
Och på kvällen hände något väldigt otäckt. Jag och hjärtat somnade i soffan i slutet av filmen och malin råkar av misstag väcka mig när filmen är slut, vilket jag är sjukt tacksam över. Jag och hjärtat klär på oss och går ut genom porten och jag känner hur mina ben inte riktigt är med. Och jag förstår att jag behöver ta ett blodsocker, tror att jag börjar få en känning. Och vilken jävla tur, rent ut sagt, att jag gjorde det. Jag har alltså 1.2 mmol/l i blodsocker. Och jag har inte vaknat av symtomen. Jag brukar annars vakna när jag börjar komma ner mot 4 mmol/l. Så jävla otäckt. Tack för att du är klumpig björn! :)

 

Igår var..

Hjärtat ledig och vi gick upp tidigt eftersom hon skulle ned till husläkaren för att kolla sin rygg som hon har problem med. Jag följde givetvis med som sällskap. Satt där i lite mer än 2 timmar innan hon fick komma in. Och sen blev det att boka tid hos sjukgymnast. Hoppas att det blir bättre nu! :)

 

Framåt eftermiddagen åkte jag, hjärtat och björn in till stan för att shoppa lite julklappar, mysigt värre. Och malin lyckas lägga världens skönaste kommentar. Hahahaha! ;)

På pressbyrån beställer malin en korv eftersom hon är hungrig. Hon i kassan frågar om malin vill ha en kokt, en grillad eller en kabanoss och malin svarar "en korv.." och typ 2 minuter senare ".. som är kokt" hahahaha! Det lät så sjukt roligt! :) 

Så har mitt..

Liv sett ut de senaste dagarna, så det har varit full rulle hela tiden. Fast jag gillar't! :)

 

Ska straxt kliva in i duschen, titta på våra bästa år och sedan luncha med forsman och björn. Därefter tänkte jag dra med mig forsman på en tripp till arninge för att handla lite mat.

Ikväll ska vårt lag till tibblehallen för att titta på caperio-helsingborg som julavslutning. Ska bli riktigt nice faktiskt. Hoppas även på att min nya telefon har kommit så jag kan hämta ut den på en gång, när jag ändå är i täby centrum. Ska nämligen snart bli ägare till en htc-wildfire! :) Och snart kör jag med abonnemang från tele2, wohoo! :)

Haha, undra om det är någon som läser fortfarande? ;) Ska sluta snacka massa skit nu och gå till duschen.

Peace! :)


Kommentarer
Postat av: guldfisk

jag läste ALLT ;).. tur att du blev väckt av misstag:o det lät inte alls kul det där :( <3

2010-12-21 @ 11:44:32
Postat av: Tessan (Anders)

WILDFIRE är grym! :D

2010-12-21 @ 13:14:13
Postat av: Hanna

Läste hela;) Hoppas du blir nöjd med nya telefonen!

2010-12-21 @ 15:06:26
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0