JULMYS :)

Imorse började..
Min morgon mycket bra. Blodsockervärdet hade gått ned till normal nivå igen efter att jag lågt högt igår kväll av någon konstig anledning, tror inte att jag fick i mig allt insulin till middagen.
Runt 07.00 mätte jag ett värde på 6.5 mmol/l och sedan vid 09.00 när jag skulle äta frukost låg jag på 8.2 mmol/l :) Drack en kopp kaffe och åt frukost.

Har precis duschat och gjort mig i ordning för dagens äventyr. Ska straxt fixa lite lunch innan jag beger mig till arninge för att köpa diverse saker innan jag ska möta upp hjärtat. Därefter bär det av till täby centrum för att handla lite julklappar, mys på hög nivå! :)

Ska även gå förbi hampus så ska han få hjälpa mig att fixa nytt abonnemang lite tidigare än tänkt. Telenorräkningen landade på 770 kr den här månaden, inte klokt. Dags att byta abonnemang då nästan alla mina vänner har tele2. Jag lär ju tjäna rätt bra å det.. Telenorabonnemanget går ut i februari så då kan jag lika gärna teckna mitt tele2 redan nu och bara betala de två fasta månadsavgifterna som är kvar hos telenor.

Ikväll ska..
Gänget i gråzonen träffas hos björniz för att planera nyårsafton. Det ska också bli sjukt mysigt och det är nog bra att planera lite i tid så att man inte står med värsta paniken på själva nyårsafton. Haha! ;) Jag tror att denna nyårsafton kommer bli sjukt bra! :) Underbart att få fira nyafton med hjärtat och sina älskade vänner, folk som betyder oerhört mycket för en.


Peace!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0