REUNION..

Kvällen igår spenderades..

Hemma hos mogge och katja för lite reunion med finlandsgänget, haha. Blev middag och lite film, myspys om ni frågar mig. Kada bjöd på jättegod mat - fetaostfyllda köttfärsbiffar, ris, sallad och sås. Åh, så himla gott! :)

Efter middagen kröp vi ihop i soffan och kollade på "tomten är far till alla barnen".. Haha, den filmen är ju underhållande alltså! ;) Jag brukar alltid se den vid jul. Och det har jag börjat göra sedan jag fick den i julstrumpan på julaftonsmorgon för flera år sedan så det har liksom blivit som en liten tradition för mig.

 

Jag har precis..

Tagit blodsocker som visade 10.2 mmol/l och tagit mina insulinsprutor. Blev en annorlunda frukost idag men en mycket god sådan. Havregrynsgröt med rårivet äpple, en liten klick lingonsylt och mjölk. Och såklart en kopp kaffe :) Yummie, gott med något nytt!

 

Klockan 12.00 ska jag möta upp malin nere vid pizzerian istanbul. Längesedan vi lunchade nu så det ska bli trevligt. Och sedan ska jag följa med henne på ett uppdrag, fixa julklapp till jan-arne. En riktigt skön lirare som river papper på hennes jobb ibland.

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0