STOLTHET!

Idag är jag riktigt stolt..

Över mig själv faktiskt. Jag ringde till danderyd imorse och skulle ta reda på mitt provresultat, skickade in ett hba1c i förra veckan (långtidsprov som visar medelvärdet på blodsockret).. Och sist låg jag sjukt dåligt. Hade då 7.5% vilket inte alls är bra så var ju lagom nervös för provsvaret den här gången. Jag har alltid innan legat runt 6% och det har läkarna varit riktigt nöjda med.

Och gissa vad jag har den här gången? Jo, ett hba1c på 6.3% - LYCKA OCH STOLTHET! Jag har lyckats att sänka mitt hba1c med över 1% vilket är riktigt bra. Woohooo! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad härligt=) Väntar med spänning på att få ta ett nytt värde efter pumpstarten, låg på över 9,0 sist, huvva!

2010-12-02 @ 09:50:02
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0