TROSTANTEN.

Den kända trostanten..

Ja, det är lite av en känd figur här i vårt umgänge numera. På helgerna innebär det i princip alltid fest och vi lyckas alltid hamna på samma ställe, hos malin. Och trots att vi inte ens väsnas speciellt mycket finns det en granne som är mycket grinig. En gammal man som är tillsammans med den såkallade trostanten.
Enligt min teori så tror jag att han behöver få ligga, det är därför han är så otroligt bitter..

Snälla trostanten, släpp till så att gubben din blir glad igen. Det tror jag att ni båda skulle må bra av ;) Och då kanske vi ungdommar kan få vara ifred och parta? ;) Alla vinner alltså på detta, det tycker jag är grymt!




Yummie! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA! Så rätt. Antingen ditt förslag, eller så får de flytta! det e bara för dem att välja ;)

2010-12-06 @ 12:51:20
Postat av: Hanna

Ha ha ha! Vilken klockren bild=) Ibland kan jag tänka att jag hoppas att jag inte blir lika bitter och missunsam när jag blir äldre. Min man har sin gamla 90-åriga farmor kvar i livet, hon är så cool, sladdar in med sin färdtjänst först på alla fester och lämnar på samma sätt sist av alla! Krutgumma, så vill jag bli=)

2010-12-06 @ 18:54:07
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0