VÄLKOMMEN!

Välkommen till min nya blogg - ettlivsomdiabetiker.

I den här bloggen kommer ni att få följa mig & min diabetes. Syftet med denna blogg är att man ska få bredare kunskap om diabetes och att diabetiker samt andra människor ska kunna utbyta erfarenheter med varandra. Jag tror att det är jättenyttigt. Det finns säkert många människor ute i världen som har många frågor om diabetes och jag ser detta som ett sätt att kunna hjälpas åt. Jag ser verkligen fram emot att driva denna blogg och på mitt eget sätt kunna bidra till ett lättare liv med diabetes!

Lite kort information om mig;

Jag heter Emelie och jag är 20 år gammal. När jag var 3 år fick jag två diagnoser - diabetes och glutenintollerans. På min fritid spelar jag innebandy i världens bästa lag, umgås med min flickvän, mina vänner och min familj/släkt.


Om ni funderar över något är det bara att fråga :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej Emelie, arbetar som diabetessjuksköterska och tycker att du har gjort en helt fantastiskt bra blogg! Vänligen Ellinor

2011-05-24 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0