BACK AT HOME..

Från dagens shopping med grodan..

Hittade studentpresenter, skönt! Och jag köpte även en skjorta för 6oo kr, helt sjukt.. 6oo kr.. Det är ju mycket pengar. What to do? Jag gillade den och att grodan sedan säger att den är skitsnygg och passar med min nya frilla gjorde ju inte saken lättare. Bara att gilla läget och le medans man drog kortet! ;)

Jag och grodan började även prata om att det skulle vara roligt att starta något eget.. Tänker inte berätta vad för ingen får sno våran underbara affärsidé ;)

Därefter åkte vi vidare till arninge för att möta upp tess som slutade vid 13.oo så lunchade vi tillsammans. Sjukt god lunch. Blev souvlaki med potatis och tzatziki, mhm mumma.. :) Sprang på diverse butiker - babyland, coop, elgiganten och överskottsbolaget. Trevligt värre måste jag säga! :)

Tack för idag brudar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0