BLODSOCKER..

Blodsocker och återigen blodsocker..

Det är en av många vardagssysslor i en diabetikers liv.. Undra hur många stick i fingret man har gjort i sina dagar? Har snart haft min diabetes i 18 år så det lär ju vara en hel del ;)
Igår efter min känning fick jag värsta rekylen -högt blodsocker- låg på typ 20 mmol/l större delen av kvällen. Blev lite extra insulin till middagen och framåt småtimmarna började blodsockret gå nedåt.
Imorse vaknade jag med 9.3 mmol/l så jag är nöjd. Speciellt med tanke på den där rekylen jag hade igår kväll..

Sänder en hyllning till alla diabetiker - vilka kämpar! ;)

Keep fighting!


Kommentarer
Postat av: Malin

4:e medlemen :P Vi får se till att mata den ofta ;)Har du börjat hänga med min tokiga granne än? ;)hehe

2010-06-10 @ 12:56:10
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0