DAGEN EFTER..

En underbar fest..

Och jag måste säga att jag mår rätt bra faktiskt! ;) Jag kanske helt enkelt är så rutinerad att jag inte blir så galet bakfull som andra blir? Smart drag enligt mig. Bra emmet!


Gårdagen var i alla fall hur kul som helst. Började med att vi träffades lite efter sex hemma hos ida. Lagade tacos och drack lite. Käkade middag, spelade fyllebitch och fotboll och gjorde diverse galna saker. Ibland undrar man ju om man är störd på riktigt? Fast alla tokigheter lockar ju till många skratt, haha! ;)

Planen var att vi skulle gå ut på tegel sen och det lyckades vi nästan med. Började med att vi satt oss på tåget, som vi hoppades skulle gå in mot stan. Gjorde tåget det? Neej! Så vi hoppade av i ormsta och tog ersättningsbussen därifrån. Ringde även jessica som bor där så hon kom ut en stund och snackade, mycket trevligt att se den tjejen! :) När vi äntligen rullade mot vårt mål började folk bli en aning trötta. Och jag undrar om busschaffören hade alla hästar hemma eller om dom var på grönbete allihopa?! Han sa att bussen gick till många olika ställen som den inte gjorde. Hur som helst hoppar vi av på uttervägen, kör en kort kisspaus och möter upp grodan som väntat hela kvällen på att vi ska komma till tegel. Haha, men gick vi in på tegel? Neej! Det var dött med folk och alla var så trötta så vi beställde en taxi hem. Haha, lyckad utekväll? Javisst ;)


Bjuder på några bilder från gårdagen;
















Kommentarer
Postat av: YaHiida

Grymt snygg skjorta!!!

2010-06-20 @ 11:27:40
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: umbrellajess

det var trevligt att du ringde=) hann man träffa er innan man drar iväg! Men i sommar får vi faan ta och fixa en liten tillställning här hemma hos mig! kram på dej

2010-06-20 @ 22:06:23
URL: http://www.metrobloggen.se/umbrellajess
Postat av: Malin

jag måste bara poängtera att jag inte har morotsfärgat hår :P Även om jag kanske kan tycka att det på något vänster var lite coolt ändå!

2010-06-21 @ 13:12:48
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0