EN RESA..

Blev det allt idag..

Tillsammans med cissi, malin och grodan. En sväng till mc dondald's för lite lunch. Den menyn satt riktigt fint må jag säga, speciellt såhär dagen efter partaj. Efter lunchen gick vi en sväng inne i täby centrum för att kika på diverse grejer. Jag köpte ett par nya björn borg trosor på rea och en burk hårvax och plötsligt var man 4oo kr fattigare. Det kostar att ligga på topp må jag säga! ;)

 

Ikväll har jag och mamma grillat kotletter, yummie! :) Har varit lugnt för min del ikväll eftersom man är lite trött. Blev en sväng med till ica med tjejen för att handla lite. Kom hem med glutenfritt grovt bröd, hushållsmedvurst och två bananer.
Och nu har jag precis ätit en banan och druckit en kopp kaffe, så att man klarar natten utan låga blodsockervärden förhoppningsvis.

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0