PARTY

Party, all night long..

Igår vankades det fest hemma hos malin, mycket trevligt om jag får säga det själv. Började med att det bara var jag, cissi, sofia och malin. Därefter trillade grodan in när sofia åkte och sedan kom det en jäkla massa folk. Trevligt värre måste jag säga! :) Tack till alla som var med igår!

 

Det underbara är att nere i centrum står de några som bjuder på fika på nätterna, vet inte riktigt vilka det är men det bjuds på kaffe, te, varm choklad och mackor. Hur underbart är inte det när man är lite på lyset sådär? ;) Blev ett par koppar kaffe där nere igår, goa människor det där alltså! ;) Träffade även sandra som jag inte har sett på ett tag, hur najs som helst! Snackade lite skit sådär som bara vi kan.. Haha! ;) Om dom bara visste..

Hur som helst hade jag en riktigt grym kväll igår! ;) Hoppas att ni andra hade det också!

Idag..

Har jag varit nere och lunchat med malin och grodan. Blev en kebabtallrik för min del, mhm gott gott! Och så blev det en glass därefter med malin. Gick hem till henne och städade undan det värsta från gårdagen.. Blir en del pant när man har festat måste jag säga.. ;)
Ikväll blir det bara lugnt. Känns som om det är ganska lagom nivå för en dag som denna! ;)

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en riktigt bra kväll :) Tack för hjälpen med städningen, alltid lika trist att ta tag i det dagen efter..

2010-06-12 @ 14:16:09
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0