TANT EMELIE..

Känns det som just nu, som att jag skulle vara typ 8o år..

Jag är stel som en pinne, känner mig som ett kylskåp. Träningsvärk - Javisst! Så kan det gå när man inte stretchar efter träningen, smart där. Får helt enkelt skylla mig själv att jag är så stel som jag är nu, men det är skönt med träningsvärk på ett sätt för då vet man att man har gjort nytta. Någon som håller med?

Idag är det studentfirande, kära vännen madde "kossan" tar studenten. Så jag, cissi och grodan ska dit på hennes mottagning senare idag.. :) Önskar att man kunde göra om denna dag, det var underbart! Det enda "dåliga" på min student var vädret, det haglade den 13 juni 2oo8.. Fast jag måste säga att den dagen var grym ändå! ;)

 


- Jag och sara på studenten > 13 juni 2oo8 -


ETT STORT GRATTIS TILL MADDE SOM TAR STUUDENTEN IDAG! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0