UNDERBART ♥

En onsdag som blev mycket bra..

I mina ögon på många sätt. Drog till täby centrum med grodan på dagen för lite shopping, i hopp om att hitta lite nya kläder till midsommar. Och jag är glad att jag hade grodan med mig igår, för jäklar vad den bruden hittade plagg som satt kalasbra på mig. Tack grodan! ;)


Blev även en sväng till burger king för en pommes och sen en smoothie till grodan så att hon inte skulle bli bitter under dagen! ;) Haha, äter man dåligt blir man arg. Eller hur grodan? ;) Så jag shoppade med en glad groda igår, mycket trevligt! :)


Jag kom hem med;

- ett par jeans

- två par kortärmade skjortor

- ett linne

- en björnborg väska

- ett par vita converse ♥

Efter all shopping..

Gick vi hem till grodan och tittade på en film från hennes student. Därefter kom hennes föräldrar hem så då tog vi bilen och åkte vidare mot nästa destination - lina och tess, där vi skulle grilla! :) Blev en mycket trevlig kväll måste jag säga. Kvällen bjöd på riktigt god mat, öl, skratt och underbara människor. Känns som en riktig sommarkväll :)

Tack till - Cissi, sofia, grodan, bettan, lina och tess för en härlig kväll, ni är underbara! ♥

Och till råga på allt..

Hade jag helt okej blodsockervärden hela dagen igår, känns grymt! :) Och imorse vaknade jag med ett blodsockervärde på 8.7 mmol/l, vilket man inte kan klaga på! ;)

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Grodan

japp vill man vara säker på att man har en glad groda ska man se till att hon ätit ;)



Ja jag vet inte vad som hände igår! Men ögonen hade jag med mig i alla fall :D



Men du det var onsdag i går ;)

2010-06-24 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0