EN STOR DEL AV MITT LIV!

Innebandy är en stor del av mitt liv och dessutom en mycket viktig del av mitt liv. Jag mår i allmänhet bra av att spela innebandy och dessutom hjälper det mitt blodsocker att ligga på en bra nivå.
Jag nämde ju i ett tidigare inlägg att mogge satt ihop en ny klubba till mig i tisdags, så nu kommer lite bilder! Jag är nöjd! :) Den första bilden är på min byggda klubba :)

  
Dessa är mina två skönheter! ;)


Tänkte även bjuda på lite andra sköna bilder som är tagna i matchen mot ackers, enjoy! :)

Vallentuna IBK damlaget - kärlek!

  
  

  
(Jag är den där filuren med nr 18, färgglada skor och ett vitt ganska brett hårband)

Fotograf - Elisabeth Bettan Kronwall


Kommentarer
Postat av: Moa

haha kul att jag ser ut som ett mähä på bilderna när jag är med (: men söt du är, see ya soon

2010-03-19 @ 16:19:00
Postat av: Johanna

Åh, rosa klubba :D <3

2010-03-19 @ 16:28:50
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0