FREDAG!

Träningen igår var riktigt rolig, vi körde femkamp med innebandyövningar. Blodsockret låg på 6.6 mmol/l när jag kom hem så jag åt lite, vilket man alltid ska göra efter träning eftersom blodsockret sjunker ungefär 6 timmar efter. Imorse vaknade jag med ett värde på 10.1 mmol/l, känns helt okej eftersom jag har vaknat med ganska höga blodsockervärden på senaste.

Framåt eftermiddagen ska jag bege mig hem till sofia, där cissi också kommer att vara. De ska ha afterwork idag och dem tyckte att jag skulle följa med så why not? :) Kan bli trevligt :) Så det blir lite mat & dryck. Hoppas att dem kan visa matchen mellan aik-falun idag också eftersom vinnarna där går till semi. Och efter matchen ska caperio välja sitt motstånd till semin. Det vill man ju inte missa! :) Så med andra ord kommer det att bli en grym fredag! :)

Vad ska ni göra en fredag som denna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0