BEGER MIG..

Snart till arninge och sen vidare till täby centrum..

För att inhandla diverse saker inför falunresan. Ska inhandla tandkräm, tandborste, shampoo, duschcremé, strumpor och hårnålar. Ska dessutom kolla på stadium efter en ny sportbag att packa allt i. Har förvisso en stor nikebag men det är alltid roligt att förnya sig lite. Hittade dessutom en jättesnygg bag på stadiums hemsida, så jag ska kolla storleken på den och sen får vi se om den får följa med hem eller inte. Och jag hoppas verkligen att den finns i butik och inte bara på nätet, vilket jag inte kollade. Smart!


Har precis packat min väska med alla diabetesprylar såsom sprutor, blodsockermätare, druvsocker, festis och sådant som man måste ha med sig överallt. Ska bli skönt att sätta in hörlurarna, sätta på någon schysst låt och glida ut i solen för att sedan ta bussen till första shoppingstoppet - rusta i arninge.

Puss och hej leverpastej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0