DESIGNEN..

Blev ändrad igen..

Och nu känner jag mig mer nöjd än innan. Skönt att känna att designen är snygg nu, enligt mig iaf. Har precis druckit kaffe i glas nu. Undrar varför det är mycket godare? Haha, ja.. Det är mycket man undrar och inte förstår. Och så kommer det förmodligen att vara hela livet.

Ikväll ska jag på innebandyträning, ska bli kul. Ska bli skönt att röra på sig. Och jag trivs som fisken i vattnet på innebandyplanen. Det är liksom skönt att vara där.

Imorgon ska vi lira träningsmatch mot rimbo. Klockan 20.00 i rimbo sporthall. Det kommer att kännas skumt på något sätt eftersom rimbo är min gamla klubb. Laget vi möter är i och för sig nytt, finns nog bara en tjej kvar där som jag har lirat med. Det enda som är sig likt så är det att min gamla tränare fortfarande tränar dom.
Och det kommer nog kännas mysko att stå på sin gamla hemmaplan men denna gången som bortalag med tanke på att jag spenderade nästan varje dag i veckan i den hallen. Det var som mitt andra hem på den tiden vi bodde i rimbo. Hur som helst, det ska i alla fall bli skitroligt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-05-04 @ 15:11:27
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0