SOL SOL..

Strålande sool..

Underbart väder ute. Har varit ute med mamma och hennes arbetsterapeut idag, med den nya elrullstolen såklart. Blev en sväng ned till centrum idag och så en sväng inne på ica. Och det gick faktiskt riktigt bra.

Efter att arbetsterapeuten gått fortsatte jag och mamma en liten stund till. Satt oss sedan ned i trädgårdsmöblerna här utanför och bara njöt av vädret.

 

Ikväll ska jag och cissi på bio, ska bli jättemysigt. Och innan bion blir det middag. Bara hon och jag. I like! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket :) måste säga själv att jag är väldigt nöjd med att våra typ rödhårig. Ja det suger verkligen att få en trasig ipod, tydligen så kunde de inte ge mig en ny utan de var tvungna att skicka iväg den trasiga. Jäkligt irriterande!!

Vad såg ni för film?

2010-05-17 @ 19:38:50
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0