SVAREN..

På frågestunden kommer här..

Tycker dock att det är tråkigt att det enbart är en person som har frågat någonting, men jag uppskattar att det kom in några frågor.


1. vad gör du en dag då du är ledsen?

Det beror alldeles på vad det handlar om. Brukar lyssna på musik som får mig på bra humör och tänka på saker som jag uppskattar i livet. Då brukar jag oftast bli lite gladare.


2. om du skulle få en rejäl fet summa, vad skulle du göra då?

Jag skulle nog först och främst ge lite pengar till mina närmaste och sedan skänka en hel del till forskning, bland annat för diabetes och cancer. Skulle nog även skänka en del till välgörande ändamål och sen skulle jag spara pengar. Kan tänka mig att det skulle bli en del shopping också. Och självklart skulle jag köpa mig en egen lägenhet och flytta ihop med min flickvän.

3. vad gjorde du på din första dejt med cissi?
Jadu, vi har nog aldrig riktigt dejtat på det där sättet. Det började med flera år av vänskap och sedan växte det fram till en kärleksrelation.

4. träffas snart?

Såklart! :)


Kommentarer
Postat av: grodan :)

Jag kan ställa en fråga om det inte är försent, går du inte i skolan eller jobbar? :)

2010-05-17 @ 16:12:31
Postat av: Grodan den riktiga!!

Någon som använder "mitt namn"!!..

Jag vet att emmet tog studenten den 12 juni 2008 ;)

Har jag inte rätt!!?

2010-05-17 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0