BLÅTT FÖR DIABETES!

Idag bär vi något blått för alla med diabetes..

Och självklart stödjer jag detta eftersom jag själv är diabetiker, för min mamma som har diabetes och för några vänner som också har diabetes. Och självklart för alla andra med diabetes samt för alla som lever med diabetes i sin närhet.

Jag är blå, är du?







Dagen till ära har jag..
Också testat min nya blodsockermätare som har kommit. En accu-chek compact plus. En ganska stor mätare men det postiva är att allt sitter ihop så det är inte en massa lösa delar. Och så behöver man aldrig ha lösa teststickor då man har en trumma i mätaren som är laddad med 17 testremsor. Så när dom är slut byter man och sätter i en ny trumma.



Keep fighting alla diabetiker där ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0