EN ONSDAG..

Som är ganska fullspäckad..

Fast det har varit en lugn morgon. Jag gick upp vid nio, åt frukost och satt en stund vid datorn. Tittade på våra bästa år och sedan klev jag in i duschen. Testade morgondagens outfit som jag just nu är lite osäker på, så jag ska prova andra alternativ ikväll.

Har varit duktig och lagat lunch som alltid. Och det slutade med att det blev egetgjort potatismos, köttbullar och lingonsylt, yummie ;) Husmanskost är bra gott! Och blodsockret låg på 8.6 mmol/l.. :)

 

Ska alldeles straxt..

Bege mig in till täby centrum med hjärtat för att återigen kika på en vinterjacka, måste verkligen ha en nu. Och så ska cissi kolla om hon hittar något snyggt till imorgon.

Imorgon åker vi nämligen på gaykryssning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0