EN ONSDAGSMORGON..

Som började väldigt tidigt..

För min del. Vaknade vid 03.00 inatt av en väldigt olustig känsla i kroppen. Förstod på en gång att det var ett blodsockerfall och ja, 3.3 mmol/l. Skakade som jag vet inte vad när jag skulle ta fram teststickorna ur burken, hälften flög ned på mattan, man blir så otroligt fummlig. Fler diabetiker som blir så?

Knatade upp och gjorde i ordning ett glas oboy och en skinksmörgås och somnade sedan om efter en stund då jag började känna mig lite bättre. Imorse var jag väldigt trött, klev upp vid 09.30 och hade då 12.3 mmol/l. Känns helt okej med tanke på att jag trodde att jag skulle vakna med värsta rekylen, typ minst 15.0 mmol/l. Skönt!

Har ätit en..

God och nyttig frukost - grovt bröd med ägg på, lite fil och druckit kaffe. Yummie! :) Slötittar lite på tv medans jag glider runt på nätet. Snart våra bästa år på tv.
Idag blir det lugnt för min del med tanke på att jag fortfarande dras med den där förbannade förkylningen, ska träffa hjärtat efter att hon slutat jobba. Mys!

 

Take care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0