FÖRKYLNING..

Förbannade skit..

Ursäkta uttrycket men jag blir så jävla less på dessa förkylningstider. Igår började jag få ont i halsen och idag är det knappast bättre än så länge. Och jag är nu säker på att jag kommer bli ännu mer förkyld för när jag blir sjuk får jag alltid munsår.. Och vad hittar jag på läppen idag om inte?.. Jo ett munsår. FAN! Jag hatar det rent ut sagt! Och dessutom märks det på mitt blodsockervärde att jag har en infektion, vaknade med 14.7 trots att jag tog inuslin igårkväll när jag låg på 16.1 innan sängdags. Hata!

Jag ska alldeles..

Straxt kika på våra bästa år och efter det ska jag bege mig till onoff i täby för tredje gången. Dags att lämna in mobilen igen. Smsen försvinner även denna gång hejvilt och den ställer om datumen som den själv vill, precis som förra gången innan jag lämnade in den. Bra lagning! Dessutom är det nu glapp i laddaruttaget på mobilen och i den porten använder jag även usb-kabeln. Så jag kan inte ansluta telefonen till datorn heller, så drygt!

Fast det mest irriterande är ju att jag inte kan ladda mobilen. Det tar mig typ fem minuter innan laddningen tar i några minuter. La den på laddning över natten, hade då 33% batteri och imorse när jag vaknar vid 9.00 står det "avbrytt laddningen" och så har jag 16% batteri. Bra jobbat muppmobil!

Så det är bara att lämna in den igen och hoppas på att man snart får en ny, jag har ju trots allt en bra försäkring på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0