HÄNDELSERIK HELG..

I lördags hände det en hel del..

Vaknade upp bredvid mitt hjärta. Upp och äta frukost och sedan knata ner till bolaget. Och det var julmarknad i centrum så det blev en snabb sväng där nere för att sedan gå hem och duscha och äta lunch.
Klockan 14.00 var det matchstart och töjnan stod för motståndet. Jag var sjukt taggad. Och det blev vinst med 8-2. Jag är dock fruktansvärt frustrerad att jag inte fick näta, får nöja mig med en riktigt snygg assist till mickis :)
Efter matchen samlades vi i omklädningsrummet och drack skumpa, firade vinsten och våra tre födelsedagsbarn! :)

Efter matchen var det bara hem och duscha. Det väntades party på lördagskvällen. Först hem till sarah och äta middag och föra för att fira hennes födelsedag. Efter det bar det hem till vallentuna en sväng och fortsätta föra med andra gänget. Och sedan slutade det på tegel där vi mötte upp tvillingarna och malin så det blev en riktigt grym kväll :)

Igår var det..

En riktig myssöndag. Lunch på lilla valentina och sedan bara hem och slappa ännu mer. Jag och hjärtat hyrde film, streetdance. Och så köpte vi chips och dipp. Blev världens myssöndag och det var så sjukt mysigt att bara ligga i sängen och kramas med älsklingen och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får försöka göra mål nästa gång ;)

2010-12-19 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0