HOME..

Sweet home..

Som jag tidigare skrev var jag ju på kryssning i torsdags tills i fredags. Och den var riktigt jäkla najs. Dock var det inte lika najs under någon timme på hemvägen då det gungade något fruktansvärt och jag är väldigt sjösjuk.. Så ni kan ju gissa vart jag befann mig under den tiden? ;) Haha.. Jag låg och kräktes över toaletten i hytten. Usch, inte okej alltså. Och som diabetiker är det inte bra, men jag slapp låga blodsockervärden då jag petade i mig lite dextrosol och vanlig cola efteråt. Tack alla för hjälpen! 

 

I lördags..

Så blev det väldigt lugnt för min och hjärtats del. Jag sov till typ 9.30 och då fick jag frukost på sängen, vilken underbar flickvän jag har! ♥ Under dagen kikade vi på film och bara tog det lugnt. Och på kvällen blev det bio, facebookfilmen. Den var dock ingen direkt höjdare om ni frågar mig, sjukt seg film men samtidigt lite intressant.

Idag, söndag..

Fick frukost på sängen även denna morgon av hjärtat, vilken helg ;) Runt 11.00 hade vi fotografering med klubben, både lagfoto och enskilda bilder. Därefter har jag lirat match borta mot gnaget. Blev förlust. Klev av i slutminutrarna på andra perioden eftersom jag kände att blodsockret låg sjukt högt och ja, det gjorde det - 18.4 mmol/l. Usch.. Då ska man inte lira!
Efter matchen var det hem och duscha och slänga i sig lite middag innan det bar av till tibblehallen för mer innebandy, dock bara titta. Caperio besegrade lindköping med 8-2, najs! :)

Imorgon..

Ska jag förmodligen sno bilderna från kryssningen, så det kommer ett inlägg med lite bilder därifrån vid ett senare tillfälle :)

 

Sleep tight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0