JULTIDER..

Sitter här med..

En enorm julkänsla faktiskt. Utanför fönstret faller snöflingorna ned i stora lass, mysfaktor. Har lagt till massa julmusik på spotify, gjort en egen spelningslista för all julmusik. Sitter och lyssnar på den nu, så fint. Har städat mitt rum - plockat undan, dammat, bytt sängkläder, dammsugit och torkat golvet. Satt precis upp min ljusstake, men har inte tänt den ännu eftersom jag kan tycka att det är lite tidigt ännu. Jag kan dock erkänna att jag är sjukt sugen på att tända den ;)
Knatade ned till ica för att handla några ingredienser till kvällens middag och fick även med mig ett nät med mandariner hem, åh. Det är så juligt och så fruktansvärt gott. Köpte även äpplen som jag ska baka diabetesvänligt och nyttigt godis på. Håll utkik, receptet kommer upp så småningom när jag har bakat :) Hinner nämligen inte idag.. :/

All I want for christmas is you..

Åh musiken strömmar så fint ur mina högtalare och denna låt är ju rätt passande just idag med tanke på att jag och hjärtat firar 3.5 år idag som jag tidigare nämt. All I want for christmas is you! ♥


Och jag kan bara tillägga att jag är sjukt nöjd med mitt liv just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter mys :D

Sitter här med värsta julkänslan jag med ih!

2010-11-25 @ 15:34:27
URL: http://Partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0