LÄNGTAN..

Jag längtar fruktansvärt mycket..

Till träningen ikväll. Ska bli najs att få snöra på sig de nya inneskorna, sätta på sig wristbanden som jag äntligen köpt, ett nytt hårband och inviga den nya klubban - salming kickzone sniper. Kommer känna mig som en ny människa. Det enda som fattas är att man ser lite snyggare ut i håret, haha ;)

Innan träningen ska jag och hjärtat glida förbi hos tobbe på lite fika eftersom han fyller år idag, grattis! Ska bli en riktigt soft tisdagskväll. Blodsockret låg just nu på 9.8 mmol/l med så det ser bra ut :)

 

Idag har jag..

Spenderat en timme tillsammans med tant björn nere på istanbul, blev en lunchdejt. Och får bådas del blev det en sallad, mums. Istanbuls sallader är supergoda :) Dock är jag lite bitter eftersom jag inte fick någon rödlök i min sallad men det gick att äta ändå ;)


Ska snart ta mig ut i köket för att tillaga kvällens middag, ris med korvstroganoff. Blir tidig middag idag eftersom vi ska iväg till tobbe och träningen börjar kl 19. Skönt om man hinner smälta maten innan och så ser jag bättre hur mitt blodsocker kommer att ligga under träningen om jag äter några timmar innan! :)

Take care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0