NYTRÄNAD..

Har varit och lirat..

Lite plastboll med det där bästa damlaget, vallentuna ibk var det ja! ;) Skön träning med mycket folk, det gillar vi! :)

Blodsockret har legat bra, mellan 6.7-8.6 mmol/l i princip hela dagen förutom en sväng efter middagen då det blev lite högt. Låg på 13.5 innan träningen, men nu låg jag på 8.6 efteråt. Sitter och dricker en kopp citronte, så jävla gott alltså! :)

När jag kom hem..

Från träningen så tittade mamma på "112 på liv och död" på tv4+. Och just då visar dom ett fall med en diabetespatient som har tuppat av. Anledningen till det var lågt blodsocker, alltså en insulinkänning. Hans blodsocker låg tydligen på 0.9 mmol/l. Usch vad hemskt, inget man vill uppleva!

Btw, jag har även..
Fått en ny idé på en tatuering jag vill göra. Där några delar från de andra tatueringarna som jag tidigare visat ingår. Ska bara försöka få ned den på papper med, men det blir en annan dag.. Någon som är duktig på att rita?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0