SHOPPING, SHOPPING..

Och återigen SHOPPING..

Lördagen spenderades i storstaden stockholm tillsammans med cissi och malin. Blev en massa shopping för oss alla. En kalasbra dag helt enkelt. Blev sedan middag på den lokala restaurangen våning ett och sedan en nykter fest för min och cissis del hemma hos katta.

 

På söndagen..

Bar det av till kungsängen för att spela match, ett ungt och fräscht gäng som lirar bra innebandy. Jag kunde inte spela något av den matchen p.g.a. min diabetes, blodsockret satt totalt stopp för denna match. Drabbades av lågt blodsocker för typ tredje gången den förmiddagen och fick till att äta i bilen. Innan matchstart ligger jag istället skyhögt - 19.9 mmol/l och inför andra perioden så ligger jag på 23.6 mmol/l fastän jag tagit lite insulin. Så det var bara till att ta ännu mer insulin och ett par timmar senare mådde jag bättre och hade gått ned till 12 mmol/l. Jag är hur som helst stolt över vallentunas brudar som lyckas ta en poäng på bortaplan med endast 9 spelare + småskavanker på dessa spelare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0