FREDAGSMORGON..

Behöver jag..

Säga mer än morgonkaffe?! ;) Denna dryck är ju verkligen fantastisk. Idag smakade kaffet sådär ruggigt gott. Utanför fönstret skiner solen och löven är röda. Denna fredag kommer bli underbar, jag känner det på mig. Det enda negativa är att jag vaknade med högt blodsocker, 15.8 mmol/l. Inte det bästa men idag är jag så positiv, jag vet att jag i slutändan kommer vinna ändå! :) Det gäller att tro på sig själv!

 

Snart börjar våra bästa år, ska luta mig tillbaka i soffan och fortsätta att njuta av kaffekoppen. Och sedan blir det nog en lång varm dusch. Ikväll blir det mys med hjärtat och lite vänner. Först blir det middag på våning ett och sedan bowling. Ska bli riktigt nice faktiskt..

 

På återseende! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0