IKEA..

Spenderade eftermiddagen på ikea..

Tillsammans med hjärtat, lina, tess och hampus igår. En mycket trevlig tripp. Hampus första besök på ikea fast han sov hela tiden, haha! ;) Det enda jag handlade var värmeljus för det är sådant som alltid går åt nu när det börjar bli så mörkt och grått ute.. :)

Efter ikea åkte..

Jag och hjärtat hem för att skruva ihop sängen som vi handlade för några veckor sedan. Jag förstår inte att man är så himla seg på att göra saker. Jag menar, det var ju inte ens svårt och tog inte speciellt lång tid heller. Hur som helst, nu är sängen färdigmonterad. Jättefin och skön :) Kommer att sova som den kung jag redan är ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0