LÄNGESEDAN..

Jag bloggade nu..

Jag har haft en massa annat för mig + att jag inte har haft någon större lust att blogga eftersom mitt internet är sjukt segt för tillfället. Däremot fick jag nyss lust att blogga och tänkte därför försöka att slänga ihop ett inlägg.

I lördags var..

Det först match i hammarbacken och västerort stod för motståndet. Det slutade med att vi vann matchen med 7-3 och jag fick näta 2 gånger, skönt med tanke på att jag har haft lite måltorka på senaste tiden.

Därefter blev det hem och duscha i rallyfart för att sedan förkröka hos malin och sedan gå ned till sofias fest. Det bjöds på marinerad rostbiff med potatissallad till middag och en del alkohol. Sjukt trevlig kväll, vilka underbara människor man har i sitt liv.

 

Söndagen spenderades..

Till att börja med hade en del av festgänget en liten återträff för lite bakismat. Jag pratar såklart om pizza, mums. På eftermiddagen drog vi till sateliten för att titta på töjnan-bsk i våran serie. Och rent ut sagt, vilket skitmatch. Kvällen spenderade jag och älsklingen ensamma, åt middag och tittade på tv och bara hade det mysigt.

 

I måndags..
Blev lunch med malin och tobbe nere på istanbul, kebabsallad. Besökte även gymmet tillsammans med malin och sedan blev det middag hos henne. En mycket händelserik kväll. Fick reda på att grodan och min släkting tobbe är tillsammans så nu är jag och grodan släkt.

Och igår..

Blev det lunch på max tillsammans med det nya kärleksparet. Köpte en ros och gav min älskade på jobbet och sedan åkte jag, tobbe och grodan vidare till åkersberga för att hämta hans lastbil som varit på lagning. På kvällen blev det lite mys med hjärtat och sedan innebandyträning..


Idag har jag..

Bakat rulltårta på morgonen. Jag erbjöd mig att göra det då mamma ska få besök av en gammal kompis från rimbo, trevligt värre.

 

Så har mina dagar..

Sett ut än så länge.. Jag njuter rätt bra av tillvaron just nu :)

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Josie

Jodå, det är helt okej. Själv då? :)

2010-10-13 @ 14:05:25
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nu kommer jag med mina frågor igen... =)

Som diabetiker kan man dricka massa alkohol då? Vad är bäst att dricka?

2010-10-14 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0