MIN HELG..

Helgen är rätt fullspäckad..

Fast jag gillar't måste jag säga. Ikväll ska jag och hjärtat en sväng till täby centrum och kolla efter en ny sticka eller innebandyklubba som det heter. Testade nämligen min gamla fatpipeklubba igår på träningen och vilka skott. Problemet är bara att den är för kort så ska se om jag kan hitta någon snarliknande klubba idag som inte är allt för dyr. Och så har jag även hittat en vinterjacka på team sportias hemsida som jag gillar, så ska kika om den finns hade jag tänkt.
Därefter bär det av till tibblehallen för att se ssl-matchen mellan caperiotäby-sirius. Spännande! :) Heja täby! Annars blir det en lugn fredagskväll.

Imorgon är det..

Tidig uppgång, vi har caféet med innebandyn så jag och hjärtat ska vara där kl 08.00 och öppna upp allt. Sen bär det av hem en sväng och kl 15.30 har vi match mot ekerö hemma. Efter matchen är det lagfest och jag är galet taggad för morgondagen. Hoppas att jag hittar en ny sticka idag som jag kan näta med imorgon på matchen ;)

VALLENTUNA-EKERÖ > 15.30 I HAMMARBACKEN, BE THERE! :)


Trevlig helg på er allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0