RIMBO MARKNAD.

Det blev en väldigt..

Blöt marknad igår. Det regnade oavbrutet under de två timmarna vi var där. Blev i alla fall en del inköp och dom är jag riktigt nöjd med. Träffade även en gammal klasskompis, johanna, som jag pratat med lite nu på senaste, mycket trevligt. Och så träffade jag min gamla idrottslärare veronica. Jag blir alltid lika glad av att se henne. Den människan utstrålar värme vill jag lova.
Tobbe och jag köpte kalsonger/trosor med tryck, sjukt kul. Dock märkte jag när jag kom hem att dem stavat fel på mina matchtrosor. Vallentuna med ett l istället för två, men jaja.

Kvällen slutade med..

Tacos hemma hos lina och tess. Och det är alltid lika trevligt. Om emmet har ätit tacos = en glad emmet. Så gårdagen var helt enkelt mycket trevlig!


Marknadsinköp;





Tobbes kallingar.



Mina felstavade matchtrosor.



Lovikavantar.



Mina armband.

Därmed önskar jag er en riktigt trevlig helg!

Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0