R.I.P. pappa! ♥

Den 25:e oktober 1998..

Det var den dagen du lämnade oss på jorden för en plats i himlen. Det gjorde och gör fortfarande fruktansvärt ont men jag vet innerst inne att du har det betydligt bättre nu. Du hade en sådan smärta som var obeskrivlig för du var inte den som klagade över att du hade ont annars, då skulle det mycket till.

Idag är det tolv år sedan du dog och jag saknar dig fortfarande fruktansvärt mycket, min bara min pappa. Jag har precis tänt ett ljus, kärlekens låga, bara för dig. Jag sänder dig en extra tanke och säger att jag älskar dig, du var en underbar människa. ♥







Kommentarer
Postat av: Ibbe

Fint skrivet Emmet! <3

2010-10-25 @ 14:34:29
Postat av: Felicia

Åh va fint Emmet! En extra tanke till dig!! :)

2010-10-25 @ 14:45:18
Postat av: emmet

tack ibbe & findus! :) <3

2010-10-25 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0