FREDAGSMYS ♥

Underbara fredag..

Idag blir det fredagsmys med hjärtat mitt, det är tomt hus hos henne så vi ska bo där i helgen. Kan det bli bättre?! :) Ska bli hur underbart som helst och jag kan knappt bärga mig tills hon slutar så att jag får träffa henne. Jag faschineras lite av hur mycket jag saknar henne ibland. ♥

Så ikväll ska vi äta middag, städa hennes rum och sedan sjunka ner i en nybäddad säng och bara ha det jättemysigt. Blir säkert lite idol och film :)

Imorgon är..

Det match som gäller, borta mot KTH - ett nytt lag i serien för i år, ska bli spännande. Dem vann första fighten mot ekerö, är dock inte direkt förvånad. Om det nu inte är så att ekerö har fått ett nytt gäng än vad dem hade förra året. Matchuppdatering kommer senare!

Ha en grym helg alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0