INTE OKEJ!

Upptäckte just nu en sak..

Jag klickade mig in på diabetesmannens blogg och ser att han har snott min idé på tatuering. Tatueringsförslagen som jag tidigare la ut på min blogg finns nu på hans blogg, fast med ändrad text till diabetesmannen. Annars är den precis likadan som den jag ritade. Blir så fruktansvärt less på folk som inte kan ha sina egna idéer.

Ska upplysa er alla om att jag ritade den tatuering helt själv, en helt unik idé. Nej fyfan vad arg jag blir!

 

MYCKET DÅLIG STIL DIABETESMANNEN!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja de e fan inte okej de där, han borde lära sig vad respekt är han kunde i alla fall fråga först om de var okej och acceptera ett nej om han fick de.

2010-09-17 @ 00:36:06
Postat av: Johanna

haha vad patetiskt av honom!

2010-09-17 @ 18:34:06
Postat av: Joakim

Kan tyckas! Tack för länkningen!

2010-09-17 @ 18:39:24
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0